Veelgestelde vragen

Heeft u een vraag over het Pantein Extra Voordeelplein? Misschien vindt u het juiste antwoord in onderstaande vragen. Staat uw vraag hier niet tussen? Neem dan gerust contact met ons op tijdens kantooruren.

Wat is het Pantein Extra Voordeelplein?
Pantein Extra Voordeelplein is een platform dat ontwikkeld is en beheerd wordt door Touch Promotions B.V., dit is een samenwerkingspartner van Pantein Extra.

Wat houdt het Pantein Extra Voordeelplein in?
Met de unieke code die u van Pantein Extra krijgt, kunt u zich registreren en een account aanmaken bij het Pantein Extra Voordeelplein. U kunt hier kortingen krijgen die oplopen tot 70% op de geselecteerde aanbiedingen. Deze aanbiedingen zijn enkel te vinden en aan te schaffen op het Pantein Extra Voordeelplein. Heeft u nog geen code ontvangen van Pantein Extra of bent u nog geen lid? Vraag dan uw code aan via panteinextra.nl/voordeelplein of neem contact op met Pantein Extra, via 0485-84 54 54.

Tot wanneer is mijn Pantein Extra Voordeelplein code geldig?
Uw Pantein Extra Voordeelplein code is geldig gedurende de looptijd van uw lidmaatschap bij Pantein Extra.

Met hoeveel personen kan ik gebruikmaken van Pantein Extra Voordeelplein?
U kunt in totaal 8 kaarten per order, per arrangement bestellen.

Ik krijg een foutmelding bij het invoeren van de unieke code, wat moet ik doen?
Als u een foutmelding krijgt, neem dan contact op met de klantenservice van het Pantein Extra Voordeelplein.

Hoe kan ik betalen?
U kunt de bestelling betalen met iDEAL en creditcard (VISA en MasterCard).

Hoe en wanneer ontvang ik de e-tickets?
U vindt de levertijd en wijze van levering in de omschrijving van de aanbiedingen. Heeft u een bestelling geplaatst maar de e-tickets nog niet ontvangen? Raadpleeg dan eerst de ‘spambox’ of ongewenste e-mail van uw e-mail programma, wellicht zijn de e-tickets daarin terecht gekomen. Is dat niet het geval? Neem dan contact op met de klantenservice van het Pantein Extra Voordeelplein.

Ontvang ik een bevestiging van de betaling?
U ontvangt na het plaatsen van de bestelling binnen enkele minuten een betalingsbevestiging.

Hoe verzilver ik mijn e-ticket?
Let op: in veel gevallen dient u het e-ticket uit te printen en geldt deze direct als toegangsbewijs. Dit is niet in alle gevallen zo. Lees daarom goed de instructie die vermeld wordt in de omschrijving van de aanbieding en op het e-ticket zelf.

Hoe kan ik mijn aangekochte e-tickets wijzigen?
Helaas is het niet mogelijk om reeds aangekochte e-tickets te wijzigen.

Wat gebeurt er bij annulering van een voorstelling?
Indien een voorstelling waarvoor u e-tickets hebt aangeschaft, wordt geannuleerd, zullen wij per e-mail of telefonisch contact met u opnemen om te zoeken naar een alternatieve oplossing. Indien er geen gelijkwaardige oplossing geboden kan worden, ontvangt u het aankoopbedrag van deze e-tickets retour.

Worden mijn gegevens vertrouwelijk behandeld?
Ja, de gegevens worden vertrouwelijk behandeld zoals u kunt lezen in onze privacyverklaring.

Hoe kan ik mijn product retourneren?
Wil je de bestelling van een product toch annuleren na bestelling of heb je het verkeerde product besteld?

Heb je een pakbon ontvangen per email? Neem contact op met het emailadres op de pakbon.

Mocht je geen pakbon ontvangen hebben stuur dan een email binnen 14 dagen naar promotions@touchincentive.com. Wij zullen je daarna per email voorzien van de juiste instructies.

Is je product kapot bij binnenkomst of defect?
Heb je een pakbon ontvangen per email? Neem contact op met het emailadres op de pakbon.

Mocht je geen pakbon ontvangen hebben, stuur dan een email naar promotions@touchincentive.com. Voeg ook het betaalbewijs en foto’s van het defect toe aan de email. Wij zullen je daarna per email voorzien van de juiste instructies.